ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
התחברות
צרו קשר
הרשמה לניוזלטר
ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
ה-FEED כל מה שקורה עכשיו באתר!

3 טיפים איך להבליט את העסק שלכם מול המתחרים

מדורים:
30/05/2016

לא משנה מה אתם עושים בעסק שלכם, רוב הסיכויים שאתם לא לבד בשוק ויש כבר כמה עסקים שמציעים שירות או מוצר דומה לשלכם. כך נוצר מצב שבו ישנם המון עסקים דומים שקשה להבדיל ביניהם. אחת הדרכים לנצח את המתחרים שלכם, היא פשוט לא להתחרות בהם. אבל איך אפשר לעשות את זה? בסרטון זה ריכזנו עבורך 3 טיפים בעזרתם תוכלו לגרום לעסק שלכם לבלוט על פני המתחרים

שלום עצמאים ועצמאיות וברוכים הבאים לפרק נוסף בסדרה "עצמאים חוסכים וחיים טוב" !
היום נדבר על הדרך בה תוכלו לגרום לעסק שלכם לבלוט על פני המתחרים.

לא משנה מה אתם עושים בעסק שלכם, רוב הסיכויים שאתם לא לבד בשוק, ויש כבר כמה עסקים שמציעים שירות או מוצר דומה לשלכם. כך נוצר מצב שבו ישנם המון עסקים דומים שקשה להבדיל ביניהם. אחת הדרכים לנצח את המתחרים שלכם, היא פשוט לא להתחרות בהם. אבל איך אפשר לעשות את זה?

בואו נדבר על כמה דרכים:

טיפ מס' 1: הגדרה ממוקדת של קהל היעד

אחת הדרכים הטובות ביותר להבליט את העסק שלכם היא להגדיר בצורה ממוקדת יותר את קהל היעד שלכם. הגדרה כללית או חוסר הגדרה של קהל היעד, תגרור בעיות במהלך הדרך כשתצטרכו לפרסם את עצמכם. ככל שהגדרת הקהל תהיה כללית יותר, כך הקהל יהיה גדול יותר ותצטרכו לשלם יותר כדי להגיע לכולו, ובאמת שאין בכך צורך.

המתחרים סביבכם פונים לקהל יעד מסוים? התמקדו בפלח שוק ספציפי מתוך הקהל הזה והתרכזו רק בו. כך מבין המתחרים תהיו אלו שפותרים את הבעיה של פלח הלקוחות הזה טוב יותר מכולם.

לדוגמא:

  • שירות תיקון וחלפים סלולרי למכשירי סמארטפון מסוג מסויים בלבד.
  • סוכן נדל"ן שמתמחה באזור מסוים בעיר והופך להיות מוכר יותר בזכות זה.
  • חנות מכולת המציעה מאכלים של עדות מסוימות בלבד.

התמקדו בקהל כמה שיותר ספציפי כל עוד זה משתלם לכם כלכלית. אם תצליחו איתו, תמיד תוכלו להתרחב בהמשך.

טיפ מס' 2: מצבו את עצמכם בתור המומחים בתחום שלכם

דרך מעולה לגרום לעסק שלכם לגדול היא למצב את עצמכם, בעלי העסק, כמומחים בתחום שלכם. זה אינו מהלך פשוט ודורש עבודה נוספת מעבר לעבודה בעסק עצמו, אך הוא יכול להשתלם לכם בגדול. הכוונה היא לא רק להציע שירות או למכור את המוצר שלכם, אלא להפוך גם למקור המידע והסמכות המוביל בתחום העיסוק שלכם.

אם אתם נתפסים כמומחים בתחום שלכם, תוכלו למשוך הרבה יותר לקוחות גם באופן עקיף, שיגיעו כדי לקבל עצה או ללמוד משהו ובאופן טבעי ימשיכו לעשות אתכם עסקים.

איך עושים את זה בפועל?

  • בצעו נטוורקינג והיו מעורבים בקהילה בתחום שלכם. נסו ליצור קבוצה מקצועית או פורום עם מפגשים קבועים, ותשקלו לתת הרצאות וסדנאות המיועדות לקהל יעד שכולל את הלקוחות שלכם. תחילה, כדי למשוך אנשים תוכלו לעשות זאת ללא עלות ובהמשך לגבות על כך כסף.
  • התחילו ליצור תוכן ברשת שעונה על שאלות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. תוכלו להקליט סרטונים, לייצר סרטוני הדרכה ומאמרי דעה שלכם על התחום. תוכלו להעלות את התכנים לאתר שלכם או לעמוד הפייסבוק, וכך למשוך קהל יעד חדש.

טיפ מס' 3: הבליטו את הייחודיות שלכם

כדי להבליט את העסק שלכם מול המתחרים, חשוב שיהיה לכם מאפיין ייחודי שרק אתם עושים, ותהפכו להיות מזוהים איתו. זה יכול להיות שירות נוסף, חוויה ייחודית או אפילו מיתוג מעניין ולא שגרתי. אופציה לשבור מסך, לעשות משהו מצחיק עם המנחה – לא שיגרתי. הנה כמה דוגמאות שתוכלו לנסות:

  • שימו דגש על מרכיב כלשהו בעסק שלכם שהמתחרים שלכם לא עושים בצורה טובה ויכול לגרום לכם לבלוט. לדוגמא, זה יכול להיות שירות לקוחות מצוין עם 100% לקוחות מרוצים, או זמן המשלוח המהיר ביותר. למשל, חברת פיצה מוכרת עשתה זאת עם משלוח עד 30 דקות, ולמרות העלות היקרה יותר מפיצריות אחרות, לקוחות רבים העדיפו להזמין מהם בגלל ההבטחה למשלוח מהיר.
  • הציעו ערך מוסף למוצר או השירות שלכם שאף מתחרה לא מציע, אך הלקוחות זקוקים לו. זה יכול להיות מוצר או שירות משלים. למשל חנות רהיטים שמציעה שירות נוסף של הדרכת עיצוב פנים לסלון.

אחרי שהחלטתם על ההצעה הייחודית, הקפידו לשלב אותה במסר השיווקי שלכם, כדי שהלקוחות יבינו מיד במה אתם נבדלים מהשאר.

עד כאן להפעם, מקווים שנהניתם ולמדתם משהו חדש!

רוצים לקבל את הטיפים הכי טובים שלנו להתנהלות נכונה ויעילה בעסק שלכם? עשו לייק לעמוד שלנו, או הרשמו לערוץ שלנו ביוטיוב וקבלו מידי שבוע שיטות נוספות שיעזרו לכם לעבוד בצורה יעילה, לחסוך בהוצאות ולהגדיל את העסק שלכם. 

מאחלים לכם יום עבודה פורה !

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים!
כתבות נוספות שתאהבו
יש שאלות? תשאירו לנו תגובה או הצטרפו לדיון!
    רוצים לקרוא עוד בנושאים אלו? הירשמו לאתר וקבלו מאמרים נוספים ישירות למייל.
    אתם קוראים: 3 טיפים איך להבליט את העסק שלכם מול המתחרים
    Website by:

    © 2017 מיטב דש בע”מ
    אין באמור כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ אישי המתחשב ומותאם לצרכי ונכסי כל אדם בידי יועץ השקעות מוסמך.