ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
התחברות
צרו קשר
הרשמה לניוזלטר
ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
ה-FEED כל מה שקורה עכשיו באתר!

כיצד בני דור ה Milennials צורכים שירותים פיננסיים

מדורים:
02/12/2015

בעידן בו מסך הסמארטפון מתחזק כמסך העיקרי שמלווה אותנו במשך היום והלילה, נשאלת השאלה כיצד בני דור ה-"מלניאלס" (אנשים שנולדו בין השנים 1980-2000) צורכים שירותים פיננסיים וכיצד הטכנולוגיה משפיעה על הציפייה הצרכנית שלהם? (רמז: כמה שיותר דיגיטלי, כמה שיותר חברתי ובעיקר באמצעות המובייל)

ללא ספק, הדור הצעיר יותר צורך שירותים פיננסיים באופן שונה לחלוטין בהשוואה לדורות המבוגרים יותר. הם דיגיטליים יותר, צורכים מידע בערוצי המדיה החברתית והופכים מודעים יותר להזדמנויות בהשקעות.

ע"פ מחקר של הוול סטריט ז'ורנאל, כ- 30% מהדור הצעיר יעדיף מותג / גוף פיננסי על בסיס השירותים והחוויה הדיגיטלית שהוא מציע, מאשר לפנות ישירות לברוקר/לסוכן.

המדיה החברתית הופכת לכלי משמעותי עבורם בכל הנוגע לחיפוש מידע, התייעצות ובחירה של מוצרים פיננסיים. כדי לסבר את האוזן, ע"פ מחקר אחר ישנה עלייה של כ- 45% בהתעניינות ובמודעות של בני הדור הצעיר הזה בתחום ההשקעות בשנה האחרונה בלבד (בעיקר הודות לזמינות המידע ולשיתופיות שלו בערוצי המדיה החברתית).

שימו לב היטב לנקודה הבאה: כיוון שכיום כל שירות או מוצר זמין בלחיצת כפתור ו/או באמצעות "Swipe" מהיר ע"ג מסך הסמארטפון, אין זה מפתיע שהצרכן הצעיר הממוצע בודק את הסמארטפון שלו כ- 43 פעמים ביום בממוצע. המשמעות היא שהצרכן הצעיר הזה מצפה לעדכונים שוטפים, הוא הופך לזמין יותר ופתוח יותר להיכנס ל"הרפתקאות" צרכניות בתנאי שהצעת הערך ברורה, שקופה וידידותית. לכן בהשוואה לדור ההורים שלהם, בני דור המלינאלס נוטים להיכנס ולהתעדכן בביצועים של כספי ההשקעות שלהם בתדירות גבוהה באופן משמעותי.

ההשקעה בחברות פינטק המגישות מוצרים ושירותים פיננסיים בכלים ובערוצים הדיגיטליים הולכת וגדלה באופן משמעותי: ע"פ מחקר של "פורבס", יותר ממיליארד דולר הושקעו בחברות פינטק במהלך השנים האחרונות, עם עלייה חדה במספר הסטארטאפים שמכוונים ישירות אל הדור הצעיר עם הצעות ערך פיננסיות.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים!
כתבות נוספות שתאהבו
יש שאלות? תשאירו לנו תגובה או הצטרפו לדיון!
    רוצים לקרוא עוד בנושאים אלו? הירשמו לאתר וקבלו מאמרים נוספים ישירות למייל.
    אתם קוראים: כיצד בני דור ה Milennials צורכים שירותים פיננסיים
    Website by:

    © 2017 מיטב דש בע”מ
    אין באמור כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ אישי המתחשב ומותאם לצרכי ונכסי כל אדם בידי יועץ השקעות מוסמך.