ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
התחברות
צרו קשר
הרשמה לניוזלטר
ה-FEED
רשימת הקריאה שלי
ה-FEED כל מה שקורה עכשיו באתר!

7 טיפים לאורח חיים בריא וחסכוני

בכל הקשור בתחזוק הרכב שלנו, אנו מקפידים לשמר ככל הניתן את אורח חייו. אנו בודקים "שמן-מים", דואגים לשטיפה פנימית וחיצונית, לוקחים אותו לבדיקה מקיפה מדי תקופה ובמידה והוא מאותת לנו על בעיה קטנה, אנו רצים למוסך הקרוב. לעומת זאת, מה קורה עם המכשיר המשוכלל בעולם? גוף האדם?

אם אתם מהאנשים שחייבים מסגרת ספורטיבית אבל משתעממים אחרי ביקור של חודש בחדר כושר, קיבצנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם לשלב אורח חיים בריא מבלי להגזים בעלות החודשית:

1. אימון אישי בקבוצה

עלות מאמן כושר מקצועי נעה בין 150-200 ש"ח למפגש. המחיר משתנה כמובן בהתאם למיקום (חד"כ / בית), אך ניתן לארגן קבוצה של 2-3 אנשים ובכך לשפר את ההתמדה בהגעה לאימון, להפוך את חווית האימון למהנה וזולה יותר.

2. חדרי כושר זולים

מועדוני כושר רבים מספקים שירותים שאינם נחוצים לכל מתאמן ומייקרים את העלות החודשית. לשם כך קמו מספר רשתות מועדוני כושר חדשות אשר דוגלת ב"שיטת הלואוקוסט". כלומר, התמקצעות בתחום אחד מרכזי ללא תוספות שמייקרות את השירות, הפסקת הפעילות ללא קנסות ועוד.

3. מקומות עבודה

ישנם מקומות עבודה המספקים חדר כושר הפתוח לקהל העובדים. אם מקום העבודה שלכם הוא אחד מהם, תוכלו לחסוך עלויות ואת זמן הפקקים בשעות העומס. במידה ובמקום עבודתכם אין סידור כזה, תוכלו לארגן מפגש או שניים בשבוע עם קבוצת חברים מהעבודה לטובת משחק כדורגל, כדורסל, או אפילו ריצה.

4. תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד

את המשפט הנוכחי ניתן להשליך גם על אימוני כושר- תבחרו תחביב ספורטיבי אהוד ואהוב, ולא תצטרכו להתייסר בשכנוע עצמי כדי לקום מהספה.

5. רכיבה על אופניים

הדגש כמובן לדווש על אופניים ולא לרכב על אופניים חשמליים. בהנחה שאתם עובדים באותה העיר בה אתם גרים (ולעיתים גם אם מדובר בערים שכנות), ניתן לרכב אל מקום העבודה ולחסוך בעלויות תחבורה ציבורית / רכב. הרכיבה תורמת לאיכות הסביבה, משפרת את הכושר הגופני ואינה מצריכה מאמץ פיזי גבוה (אלא אם אתם נמצאים באזור הררי). בזמן הפנוי אפשר לארגן רכיבה בקבוצות, מה שגם עשוי להוות אטרקציה לסוף השבוע.

6. גלישה

חובבי הגלים משכימים קום בשעות הבוקר המוקדמות (ובאמת שאין צורך בשעון מעורר נודניק). העלויות הינן בד"כ חד פעמיות, בעיקר בציוד (גלשן/חליפה/ווקס), אתם פותחים את היום עם הספורט האהוב וממשיכים עם האנרגיות שצברתם לאחר סשן הגלישה במהלך היום. להלן מספר אלטרנטיבות שיכולות להתאים לטווח גילאים רחב:

  • סאפ - ה"חסקה" של שנות ה 2000. בשנים האחרונות "התברכנו" בים פחות גלי ומכאן הגיע הסאפ אשר כולל חתירה בעמידה. תהליך הלמידה הינו פשוט יותר מאשר גלישה בגלשן גלים, בשל העמידה הנוחה על הסאפ שהוא למעשה מעין גלשן גדול.
  • קיאק זוגי - חתירה זוגית הינה פתרון טוב בהיעדר גלים ובנוסף היא משדרגת את זמן האיכות בזוגיות ומסייעת לשמירה על אורח חיים בריא.

7. אפליקציות ספורט

Fitness & Body Building היא דוגמא לאפליקציה חינמית מעולה. האפליקציה מציגה מגוון תרגילים שניתן לבצע בבית, כולל הדמיה והסבר על אילו שרירים התרגיל עובד. במידה ויש תקציב וחלל ריק פנוי, ניתן לרכוש מספר מכשירי כושר לבית ולשדרג את חווית האימון.

הבחירה במסגרת ספורטיבית יכולה לעזור להשיל מכם מספר ק"ג עודפים ולמנוע בעיות בריאותיות אשר נגרמות בשל ישיבה ממושכת במשרד. כמו כן, היא גם בד"כ תוסיף קצת צבע ללחיים - אם אדום, סימן שעבדתם נכון :)

אוהבי הספורט מביניכם בודאי יוכלו להוסיף לנו עוד טיפים לשמירה על אורח חיים בריא וחסכוני.
ספרו לנו בתגובות.

אהבתם את הכתבה? שתפו עם חברים!
כתבות נוספות שתאהבו
יש שאלות? תשאירו לנו תגובה או הצטרפו לדיון!
  • לפני 2 שנים

    כתבה רהוטה ומעניינת

  • לפני 2 שנים

    כתבה עניינית ממש!

רוצים לקרוא עוד בנושאים אלו? הירשמו לאתר וקבלו מאמרים נוספים ישירות למייל.
אתם קוראים: 7 טיפים לאורח חיים בריא וחסכוני
Website by:

© 2017 מיטב דש בע”מ
אין באמור כדי להוות ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ אישי המתחשב ומותאם לצרכי ונכסי כל אדם בידי יועץ השקעות מוסמך.