אני רוצה לבצע מסלקה פנסיונית >>
אייל שלייפר - סמנכ"ל פנסיה במיטב דש, מדבר בראיון הווידיאו המצורף על המסלקה הפנסיונית, פלטפורמה דיגיטלית שהוקמה ביוזמת משרד האוצר ב-2012 כדי לתווך בין הציבור הרחב לבין גופים מוסדיים שמנהלים את החסכונות הפנסיוניים. המסלקה מאפשרת לכל חוסך במדינת ישראל לקבל תמונה רחבה ומלאה על חסכונותיו לפנסיה.
"באמצעות המסלקה אתה יכול לקבל תמונה של כל המקומות שבהם מנהלים את הכסף שלך. אתה יכול לראות כמה כסף נצבר, מה התשואות, מהם דמי ניהול ומהם הכיסויים הביטוחיים"
מה אפשר לעשות עם המידע?
שלייפר: "באמצעות המסלקה אתה יכול לקבל תמונה של כל המקומות שבהם מנהלים את הכסף שלך. אתה יכול לראות כמה כסף נצבר, מה התשואות, מהם דמי ניהול ומהם הכיסויים הביטוחיים. תמונה רחבה כזו מאפשרת לך לקבל החלטות נכונות, למשל לאחד קופות, לבצע ניודים, לבקש הטבות בדמי הניהול וכיוצא בזה".
אם תרצו שאנו במיטב דש נפנה למסלקה הפנסיונית עבורכם וללא עלות, לחצו כאן.
האם אפשר לבצע לבד מסלקה פנסיונית?
"אפשר להיכנס לאתר המסלקה, לבצע הליך רישום קצר, לשלם 20 שקלים ותוך כמה ימים תקבל דו"ח עם כל החסכונות הפנסיונים שלך וכל הגופים שמנהלים אותם. כך ניתן לקבל החלטות מושכלות".
קראו עוד במגזין:
- שנתיים ל"חיסכון לכל ילד": רוב הישראלים מעדיפים קופות גמל ומכפילים את ההפקדה
- מדריך לסוחר: פקודות מסחר - איך קונים ניירות במחיר הרצוי ונמנעים ממלכודות?
- מרוויחים יותר – אך חוסכים פחות
האם אתם יכולים לבצע זאת בעבורי?
"ניתן לפנות אלינו. לאחר שתפנו, תתבקשו לחתום על טופס ייפוי כוח. אנחנו נגיש בקשה למסלקה, נקבל את הדו"ח וננגיש לך אותו בצורה ברורה ופשוטה. לכל אדם פרטי נכון לפנות אל המסלקה הפנסיונית, לקבל תמונת מצב ולקחת אחריות על הכספים שלו ועל החסכונות הפנסיוניים".
רוצים לקרוא עוד בנושאים אלו? הירשמו לאתר וקבלו מאמרים נוספים
החברה המנהלת מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ מבית מיטב דש ואיילון ביטוח. האמור אינו מהווה ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני ו/או תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם ואין באמור משום הבטחת תשואה או רווח.
אשמח מאד לקבל ממכם פרטים מלאים על החסכונות של אישתי ושלי
שלום שמעון,
מוזמן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 3366*
אני מעוניין במסלקה גם כן. נא לחזור אלי
שלום קיריל,
צור אתנו בבקשה קשר בקישור הבא:
https://www.meitavdash.co.il/companies-and-business-units/insurance-solutions/#2088
נשמח לתת לך שירות.
בברכה,
מערכת האתר מיטב דש
פנו אלי טלפונית ממיטב ד"ש לגבי המסלקה בשבוע שעבר. אמרו שיחזרו אחרי 3 ימים וטרם חזרו. אם זה היה תרגיל עוקץ אאלץ לשתף גם אחרים באירוע הזה.
שלום ציון ופרופ' ערמון,
מוזמנים ליצור קשר דרך שירות הלקוחות 3366* או דרך המייל שלי: amitf@mtds.co.il
אני מעונין להעביר כספי פנסיה איך אני עושה את זה כי אף נציג לא עונה אצלכם לטלפונים